ClujAzi

Fii informat!

O regie din subordinea Consiliului Judeţean Cluj este stat în stat. Directorul este ales retroactiv, iar angajările se fac în funcţie de criterii politice

Regia Autonomă de Administrare a Domeniului Pubic şi Privat Cluj, din subordinea Consiliului Judeţean Cluj, este „stat în stat”, consideră consilierul judeţean Horaţiu Cătărig.

„Directorul Bota face acolo tot ceea ce doreşte deşi din 3 iunie până în 24 octombrie a stat fără mandat în conducerea instituţiei”, anunţă Cărărig.

În acest interval, Liviu Bota a semnat documente oficiale deşi nu mai era director.

Recent, în urma materialelor difuzate în mass-media pe această temă, Consiliul de Administraţie al Regiei a votat confirmarea pe post a directorului Bota, însă s-a votat retroactiv deşi acest lucru nu este conform legii.

„Împotrivă a votat o singură persoană din Consiliul de Administraţie, Mircea Avram, care a considerat un lucru normal să nu poţi da un mandat retroactiv. Totuşi au fost 6 voturi pentru, dar nu au spus cine au fost cei care au aprobat acest lucru. Au motivat că vina aparţine biroului de resurse umane, care nu a aatenţionat Consiliul de Administraţie că mandatul lui Bota a expirat. Au spus că ei s-au sesizat de fapt din presă”, a precizat consilierul judeţeal al PDL.

Horaţiu Cătărig acuză actuala conducere a Regiei şi de efectuarea angajărilor pe criterii politice, fără concurs.

Directoarea adjunctă, Adina Pojar, membru PSD, a fost angajată fără concurs, cu contract individual de muncă, direct de către director (salariul ei este păstrat confidenţial); Gavrilă Iuga, director tehnic, membru PNL, face parte din executivul Regiei şi este simultan membru al Consiliului de Administraţie – şi-a ridicat veniturile din calitatea de membru al CA deşi nu avea dreptul să cumuleze cele două venituri (câştigă lunar peste 4000 de lei); Drăjan Cosmin, membru PSD, a fost promovat în funcţie.

Horaţiu Cătărig mai atrage atenţia asupra faptului că a crescut foarte mult organigrama instituţiei respective, precum şi bugetul alocat pentru salarii.