Astăzi a fost lansată identitatea vizuală a Capitalei Tineretului: Europe’s Largest Festival

de admin

Adrian Docea, strategic partner al Heraldist&Wondermarks, a prezentat, miercuri, în premieră, identitatea vizuală a Capitalei Europene a Tineretului.calitala tineretului

Desenul are la bază povestea oraşului Cluj-Napoca, creativ şi innovator în ştiinţe şi arte, dar totodată conectat şi la istorie.

Tema principală a Capitalei Tineretului va fi “Cel mai mare festival din Europa”, evenimentul deceniului în România, unde “se întâmplă ceva 365 de zile”.

Anul viitor vor avea loc 1500 de evenimente pentru un public format din 80.000 de studenţi, 500.000 locuitori metropolitani, 250.000 de turişti care vin anual în Cluj.

Adrian Docea a menţionat că în următorul an trebuie să fie promovate principalele atuuri ale oraşului: Clujul este oraşul european cel mai prietenos cu străinii, este cel mai propice loc pentru un start-up, oraşul are un centru vechi frumos şi o viaţă de noapte energică, este un oraş de renume mondial pe piaţa mondială de artă, avem cel mai mare festival de film din România – TIFF, cel mai mare festival de muzică – Electric Castrle şi este uşor accesibil dinspre oraşele mari ale Europei.

Logo-ul are drept matriţă conturul “diamantat” al vechii cetăţi, care poate fi colorat cu direcţiile Share sau completat cu pozele realizate de fiecare vizitator al Celui mai mare fesival din Europa.

You may also like

Adblock Detected

Vă rugăm să ne susțineți prin dezactivarea extensiei AdBlocker pentru siteul nostru în browserul dumneavoastră.