Peditel 1791, primul call center din ţară pentru urgenţe şi sfaturi medicale pediatrice are nevoie de donaţii pentru a-şi continua activitatea până la finele anului 2015. Proiectul a fost demarat cu sprijinul Fundaţiei Vodafone, însă acum trebuie să funcţioneze pe cont propriu.
Concret, Peditel 1791 are nevoie de 149.000 lei (33.111 euro), pe lângă cei 150.000 lei atraşi de la Primăria Cluj-Napoca.
În 13,5 luni de funcţionare, la Peditel 1791 au sunat 10.002 de părinţi şi a scăzut cu 18% numărul cazurilor prezentate în UPU (Unitatea de Primiri Urgente), fiind realizată o economie de 2.500-3.000 de ambulanţe, adică 600.000 lei.
„Calculul este simplu avem nevoie de 5.000 de formulare de 2% completate. Dacă tot nu administrază bine statul banii noştri, îi putem ”investi” în funcţionarea Peditel 1791 în 2015, până la final. Fiecare dintre noi are cel putin 10 colegi, prieteni membri din familie, care, astfel ca fiecare dintre noi poate deveni Ambasador Peditel 1791 şi poate să ducă la Administraţia Financiară de care aparţine, minim 10 formulare . Fiecare cunoaşte cle puţin un antreprenor, care poate direcţiona 20% din impozitul pe profit către Fundaţia Părinţi din România”, precizează Cristina Grigore.
Raportul de activitate al Peditel 1791 poate fi accesat aici: http://www.slideshare.net/ParintiClujeni/raport-peditel
FUNDATIA PARINTI DIN ROMANIA
Str. Franz Liszt nr 30, et 3-4
Cluj Napoca,judetul Cluj
RO: 26227075
RO07INGB 0000999902391059 deschis la ING Bank