Senatorul Alin Tişe, fost preşedinte al Consiliului Judeţean Cluj, a adus câteva lămuriri cu privire la falsele informaţii care circulă legat de construirea pistei de 3.500 de metri a Aeroportului Internaţional Cluj.
Potrivit domniei sale traseul pistei de 3,500 m a fost aprobat înainte de anul 2008, când senatorul nu se afla la şefia CJ Cluj. Mai mult, studiul de Fezabilitate, Proiectul Tehnic şi restul documentaţiilor necesare pistei au fost contractate, urmărite şi gestionate în mod direct de către Aeroportul Internaţional Cluj-Napoca;
Senatorul Alin Tişe menţionează şi că gestionarea Centurii de ocolire – studiile de proiectare etc., s-au făcut de către Ministerul Transporturilor prin CNADNR, iar de la momentul începerii construcţiei a celor două obiective – pistă şi centură, proiectanţii celor două instituţii şi-au coroborat proiectele în permanenţă.
La acea vreme toţi consilierii judeţeni de la toate formaţiunile politice au votat în unanimitate proiectul pistei, iar în opinia fostului preşedinte al CJ Cluj construirea pistei de 3,500 m nu e influenţată în nici un fel de construirea centurii, aşa cum eronat se susţine în spaţiul public;
Alin Tişe pune aceste dezinformări pe seama unor politruci „care nu au soluţii pentru proiectele Clujului,” şi care „au rolul de a discredita pe cei care au realizat proiecte pentru Cluj. Este apanajul oamenilor lipsiţi de valoare şi care în lipsă de soluţii, lansează informaţii eronate în spaţiul public;”
Fostul preşedinte al Consiliului Judeţean, care a susţinut alături de plen, demararea lucrărilor la pista de 3.500 de m le cere acestor „purtători de geantă” ca, înainte de a lansa în spaţiul public informaţii eronate, menite să dezinformeze şi să le acopere neputinţa, să verifice temeinicia acestor informaţii.