Tour-operatorul internațional Prestige a ajuns și la Cluj, unde oferă cursuri intensive de profesionalizare pentru agenții de turism în cadrul proiectului Incentive Training.
„Suntem de părere că turiștii români merită o consultanță de calitate; agenții de turism români merită să fie tratați cu respect și considerație. Aceste cursuri își propun să aducă plus valoarea turismului românesc, turistului și agentului de turism din România”, precizează organizatorii.
Programul vine în sprijinul agențiilor de turism care fac parte din această nișă, cu o serie de teme interesante dezbătute de către formatori cu o experiență vastă in domeniu. Începând de miercuri, la Cluj Arena se vor dezbate tematici precum: Tehnici de vanzări in turism, Maximizarea ratei de conversie și Creșterea Profitului, subiecte analizate de către Andrei Dunuta si Alin Comșa de la Selftrust Academy. Cunoștințele dobândite în urma conferinței, sunt numeroase: Calitați si rolul agentului în domeniul său de activitate, comunicare, servicii oferite de unitățile prestatoare, dar și alte informații de actualitate.
Prestige Tours International este un tour-operator care iși valorifică produsele, exclusiv prin intermediul agențiilor revanzatoare. Acest program face parte dintr-un proiect de responsabilitate socială pentru România, menit să sprijine și să răsplătească eforturile partenerilor.
Anul acesta tour-operatorul Prestige prezintă mai multe surprize pe piața turistică românească. Printre acestea se regăsește și lansarea primului charter de Antalya din Suceava, de pe noul aeroport internațional „Ștefan cel Mare”. Tot o noutate marca Prestige este și Atlas Jet, parte din Atlas Global, un avion mare, cu o capacitate de 214 locuri, care vine să satisfacă cerințele înalte ale Clasei business, pentru turiștii care aleg pachete de lux de Antalya, de la 2800-3000 euro pe săptămână per familie.
„Consultanța pe care o aduc agenții de turism este foarte prețioasă. Chiar dacă online-ul este pe val, dinspre SUA, care stabilește standardul de în domeniu, se constată că lumea se reîntoarce de la online spre offline, datorită calității informației oferite. De asemenea, acolo se consideră că serviciile de consultanță sunt un efort demn de luat în considerare pentru agenții de turism și se efectuează contra cost. Există 3600 de hoteluri numai în Antalya, deci e nevoie de un agent bine-pregătit care să prezinte oferta cea mai bună pentru fiecare”, a precizat Elena Anghel, managing director al Prestige Tour.
Turcia este o destinație preferată în continuare de către români. Familia Prestige a vândut deja în 2016 mai multe locuri decât a vândut anul trecut tot sezonul. Săptămâna aceasta, la târgul de turism de la Cluj, vânzările au mers de asemenea peste așteptări.
După Cluj, agenții de turism din Timișoara vor beneficia de instruire din partea Prestige.
Leave a Reply