ClujAzi

Fii informat!

Brandul „U” Cluj a fost alocat Asociației Club Sportiv de Fotbal ”Alb-Negru” a Studenților Clujeni

Asociația Club Sportiv de Fotbal ”Alb-Negru” a Studenților Clujeni a intrat de joi în posesia brandului „U” Cluj. Consiliul Local Cluj-Napoca a votat în unanimitate proiectele care au vizat încetarea contractului de marcă cu administratorul judiciar și alocarea mărcii către noua asociație, în care vor avea reprezentanți toate universitățile clujene, Primăria, firmele și suporterii cotizanți.

„Este un moment de istorie, un nou moment de continuitate a echipei care trece într-o nouă etapă și de votul de astăzi se leagă continuarea activității Universității Cluj în sezonul competițional următor, date fiind circumstanțele pe care cu toții le cunoașteți. În condițiile în care formula existentă a Universității Cluj nu va putea asigura continuitatea și înscrierea echipei în Divizia B, cum era firesc, încă din luna februarie am pregătit pas cu pas un demers alternativ, care să vizeze continuitatea Universității Cluj în cazul în care nu va avea posibilitatea să se înscrie în liga a III-a conform programului calendaristic. Am început cu rezervarea numelui asociației, care nu a fost un lucru ușor, și de asemenea am început împreună cu Radu Constantea și mai mulți colegi să gândim spiritul universității exact așa cum a fost acum aproape 100 de ani, de a porni de la ideea de universitate”, a spus primarul Emil Boc.

Până în 14 august noua asociație are termen să se înscrie în campionat.

Primăria Cluj-Napoca va fi reprezentată de Radu Constantea în Consiliul de Administrație și avea un raport de constituire de 10.000 de euro.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *