Kaufland România deschide joi, 23 noiembrie, cel de-al treilea magazin din Cluj-Napoca, acesta fiind cel de-al 116-lea magazin al rețelei din România și primul integrat într-un complex imobiliar. Kaufland, cel mai mare angajator din România, creează astfel 90 de locuri noi de muncă în Cluj-Napoca și susține dezvoltarea comunității locale.
Special pentru a serba deschiderea, oricine își aniversează ziua de naștere joi, 23 noiembrie, și vine în noul magazin Kaufland, va primi un cadou cu produse.
Situat pe str. Alexandru Vaida Voievod, nr. 59, cu o suprafață de vânzare de 2.403 metri pătrați, noul hipermarket Kaufland pune la dispoziția locuitorilor o gamă diversificată de produse de calitate la prețuri reduse, cu accent pe sortimente locale.
Magazinul este primul din Cluj-Napoca care beneficiază de noul design Kaufland și de cele mai moderne standarde internaționale de amenajare. Noul concept de magazin transmite armonie printr-un spațiu deschis, luminos și echilibrat.
Programul hipermarket-ului este de la 7.30 – 22.30 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. Magazinul este primul din Cluj-Napoca care pune la dispoziția clienților parcare subterană, cu 168 de locuri, prevăzută cu sistem de semnalizare a locurilor libere.
Magazinul vine cu un nou design și pune la dispoziție primul Antipasti Bar din Cluj-Napoca.
„Suntem bucuroși să venim mai aproape de clujeni cu cel mai nou magazin din oraș. Hipermarket-ul aduce un design nou, ce integrează tehnologii eco și cele mai moderne standarde pentru o experiență de cumpărături plăcută și rapidă. Suntem mândri să oferim clienților un portofoliu de peste 50% produse din România, fiindcă punem pe primul loc colaborările cu producătorii români în strategia noastră de achiziții. Prin comercializarea produselor românești, putem obține un traseu scurt de aprovizionare ce garantează prospețimea și prețurile reduse, contribuind în același timp la sprijinirea economiei locale”, a declarat Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.
Kaufland acordă o atenție deosebită protejării mediului înconjurător, așadar și acest hipermarket beneficiază de o instalație de climatizare ecologică – un sistem complex modern care recuperează căldura de la instalațiile frigorifice și care permite economisirea resurselor naturale, cu responsabilitate față de mediu. Dacă pe timp de iarnă încălzește magazinul, pe timpul verii, instalația inversează procesul, pentru a obține în magazin temperaturi ambientale plăcute și în concordanță cu standardele de sănătate publică. Sistemul de frig din magazin este fără freon și utilizează numai CO2, protejând astfel mediul înconjurător, fără să folosească pentru încălzire lemne, gaze sau petrol.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în 7 țări și o rețea de 116 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață.