Periodic apar pe piață afaceri care mai de care, însă câte din acestea rezistă și, mai mult decât atât, câte ajung afaceri de succes?
Ce caracterizează afacerile de succes și care sunt detaliile care stau în spatele lor vom afla de la experții în marketing online și SEO de la E-Advertising.
Cu o experiență de peste 6 ani și un portofoliu vast de peste 700 de clienți mulțumiți de rezultate, E-Advertising este un nume important la nivel național și care a cunoscut o puternică dezvoltare de la un an la altul.
Aceștia au colaborat cu nume mari de pe piața de business, dar în aceeași măsură au reușit să ridice și afaceri mai mici, fiind practic ca o rampă de lansare în mediul online.
În cele ce urmează se vor prezenta cele mai importante 3 idei ce caracterizează afacerile de succes.
1. Se adaptează la cerințele pieței
Lumea afacerilor este mereu într-o continuă mișcare și modificare. Din acest motiv, pe piață nu rezistă decât afacerile care reușesc să vadă schimbarea și care se adaptează în conformitate cu acestea.
În prezent, mediul online este cea mai importantă piață, iar absența din această zonă este mai mult decât o greșeală.
Mai multe ne povestește Eugen Șotropa, CEO E-Advertising:
„Unde mai pot fi găsite atât de multe persoane ca pe internet? Mai mult decât atât, internetul oferă posibilitatea de a fi în contact cu persoane din orice zonă a lumii, astfel încât extinderea unei afaceri poate fi făcută mult mai ușor decât era în trecut.”
Așadar, prezența în mediul online este obligatorie, mai ales că tot mai mulți clienți preferă să se informeze, să verifice online înainte să cumpere sau mulți chiar să comande, din propriul fotoliu de acasă, tot ceea ce au nevoie.
2. Pun mare preț pe comunicarea eficientă cu clienții
Pentru a înțelege ceea ce au nevoie clienții este foarte importantă comunicarea și feedback-ul, astfel încât marile afaceri fac asta cu o foarte mare seriozitate.
Orice produs sau serviciu ce este oferit trebuie să fie prezentat corespunzător, astfel încât potențialii clienți să înțeleagă beneficiile pe care le aduce și cum pot fi satisfăcute nevoile ce aceștia le prezintă.
3. Reinvestesc constant în imagine și promovare
Nimic nu poate fi mai important decât o imagine a firmei care să fie de încredere, să inspire profesionalism și seriozitate. Toate acestea pleacă în primul rând de la calitatea pe care o prezintă website-ul, fie că este un magazin online sau este unul de prezentare, precum și calitatea serviciilor și produselor oferite.
De asemenea, ce poate fi mai important decât vizibilitatea în mediul online?
Așadar, promovarea trebuie să prezinte un interes deosebit pentru o firmă ce vrea rezultate. Cu toate că numărul de potențiali clienți este mare, la fel de acerbă este și concurența, iar faptul că cele mai bune rezultate le înregistreză afacerile care apar în topul rezultatelor arată cât de important este marketingul.
Cea mai sigură metodă de a ajunge în topul rezultatelor unui motor de căutare este procesul de SEO sau de optimizare a site-ului în conformitate cu cerințele tehnice. Sunt foarte mulți factori ce stau la baza acestui proces și a felului în care Google, de exemplu, reușește să analizeze și să sorteze informațiile pentru a oferi o experiență cât mai bună utilizatorilor.
Este foarte important ca informațiile să fie relevante, conținutul să fie unul original și de calitate, iar vizitatorii ce ajung pe site să găsească într-adevăr ceea ce au nevoie. Poți afla mai multe despre ceea ce înseamnă SEO din prima carte scrisă de autori români ce tratează acest subiect.
Nu în ultimul rând, este important ca odată ce traficul este direcționat către pagina de business a unei afaceri, vizitatorii să fie întâmpinați cu o viteză de încărcare bună, să o poată face de pe orice dispozitiv (mobile friendly), iar website-ul să fie bine organizat, astfel încât să fie ușor de navigat.
Dacă îți dorești să vezi câte din aceste aspecte sunt respectate sau ce altceva mai lipsește site-ului tău o poți face cu ajutorul unui audit SEO gratuit oferit de către experții E-Advertising.
Mai multe informații poți afla folosind următoarele date de contact:
E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00
Telefon: 0732 941 354
E-mail: [email protected]
Leave a Reply