CFR a fost amendată cu 50.000 de lei pentru condiţii improprii de călătorie, printre care prezenţa apei scurse din plafon în vagoane de dormit, instalaţii nefuncţionale la toaletă şi întârzieri de până la 90 de minute.
Comisari ANPC din cadrul Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti au sancţionat CFR Călători şi CFR Infrastructură cu 50.000 de lei, în urma unui control desfăşurat marţi în Gara de Nord, după ce consumatorii au reclamat serviciile de transport pe calea ferată.
Principalele nereguli constatate în Gara de Nord au fost: vagoane în circulaţie cu zăpadă la capetele frontale, vagoane de dormit in care apa s-a scurs din plafon, imediat după plecarea trenului, instalaţii nefuncţionale la toalete şi întârzieri de pâna la 90 minute, alături de neinformarea consumatorilor cu privire la întârzieri şi lipsa explicaţiilor în legătură cu aceste întârzieri.
Din documentele puse la dispoziţie, au fost înregistrate 359 de trenuri care au avut întârzieri de 2.677 minute. Dintre întârzierile înregistrate, 70% au fost cauzate de infrastructura feroviară, iar restul de problemele tehnice apărute la materialul rulant.
.