Compania clujeană Farmec, lider categoric pe piața cosmeticelor și a produselor de întreținere a casei din România, a decis să-și direcționeze strategia spre crearea unor magazine brand care să pună în valoare performanța produselor. Teoria a fost din fericire susținută și de o investiția pe măsură, în sumă de peste 400.000 de euro.
Unul dintre magazinele brand Farmec care au fost reinventate este cel situat pe strada Napoca din Cluj-Napoca, la nr. 25 (lângă Casa de Cultură a Studenților).
„Este vorba de strategia noastră de viitor: magazine e brand începute în 2013 cu magazinul Atelierul de frumusețe de lângă poarta companiei. Am continuat cu al doilea magazin de brand, pe str. Regele Ferdinand, iar acesta ar fi al treilea. Ca să vedeți calitatea acestor magazine, spiritul modernizat, o să idetificați aceleași linii în toate aceste locații. Vreau să vă spun că aceste investiții care au demarat în 2012 depășesc 400.000 de euro. De ce trebuie să facem acest lucru? pentru că avem rădăcinile aici, avem o istoie în acest oraș, suntem o companie românească, iar rezultatele noastre, – se știe de către toată lumea – discutăm de produse cosmetice de înaltă calitate, care sunt la mare competiție cu produsele cosmetice multinaționale. Ultimele clasamente ne arată lideri pe piață, și suntem lideri în 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, pe produse de întreținere a feței, a părului, pe produse demachiante, lideri de piață pe produse de întreținerea locuinței.
Printre numeroasele premii pe cosmetică, pe calitate, piața ne-a decernat acum o lună un premiu pentru produsul de întreținere cosmetic nou, cel mai bun pe anul 2015, pentru gama de produse Gerovital H3 Derma Plus, prof. dr. Ana Aslan, cel mai bun pentru întreținerea feței din România. Brandul Gerovital este al nostru și este în permanență de peste 20 de ani în top trei branduri românești, mă refer la toate brandurile românești. Cum am reușit să facem asta? discutăm de o echipă de cercetători deosebiți, de o echipă de marketing deosebită, care împreună cercetează piața, află necesitățile, tendințele și creează aceste produse de ultimă generație conform cerințelor consumatorilor și consumatoarelor noastre. De anul trecut avem și gama de produse Gerovital cu care am acoperit o veche dorință a noastră, pentru segmentul de bărbați.
Dori ca aceste magazine de brand să continue activitatea în toată țara, nu numai în orașul nostru, le dorim și suntem deja cu ele de un an la nivel de Europa. Avem colaborări cu clienți ai noștri din Grecia, Franța, de trei zile la Italia, la granița cu Franța, în Spania și vor mai fi și altele. Asta e puterea noastră de companie și prin acest lucru dorim să demonstrăm că suntem o puternică companie care încearcă să mulțumească consumatoarele și să facă mândru orașul Cluj-Napoca”, a declarat cu acest prilej directorul companiei Farmec, Mircea Turdean.