ClujAzi

Fii informat!

O tonă de cafea la schimb pentru 100.000 de poezii

Peste 17.400 de români au arătat de Ziua Internațională a Poeziei că sentimentele sunt mai importante decât banii și au transformat poezia în monedă de schimb. Pentru al treilea an consecutiv, campania Julius Meinl s-a bucurat de un real succes în țară, provocând români din peste 70 de orașe să își plătească o cafea prin versuri.sculptura cappucino

Povestea zilei de 21 martie a fost scrisă de versurile celor care, uniți de manifestul inițiat de Julius Meinl, au ales să celebreze Ziua Internațională a Poeziei într-un mod unic. Brandul de cafea vienez a cărui misiune este să facă lumea mai bună prin poezie, a convins iubitorii de cafea din toată țara să îmbrățișeze adevărata valoare a sentimentelor, fiind ghidați de mesajul: “Haideți să arătăm lumii că sentimentele sunt mai valoroase decât banii”.

Campania-manifest lansată de brandul vienez de cafea Julius Meinl în octombrie 2013, în România, a reușit să strângă peste 17.400 de poezii scrise de români din peste 70 de orașe din țară.

27 de țări și 1153 de locații participante la nivel global

Băutori de cafea din 1153 de locații din 27 de țări și-au plătit cafeaua cu poeme. Nici în lumea virtuală lucrurile nu au fost mai prejos, internauții susținând campania Julius Meinl prin intermediul hashtag-ului #PayWithAPoem. Rezultatul? Mai mult de o tonă de cafea Julius Meinl a servit drept inspirație pentru mai mult de 100.000 de poezii.