Astăzi, în cadrul unei şedinţe organizate la sediul Palatului Administrativ, preşedintele Asociaţiei pentu Protecţia Consumatorului Câmpia Turzii, Aurel Ilea, a acuzat Electrica Distribuţie Transilvania Nord că nu emite facturi lunar, iar consumatorii se trezesc că sunt debranşaţi fără ca măcar să primească o factură sau un avertisment.
Reprezentantul furnizorului de energie electrică prezent la discuţie a menţionat că Electrica Distributie Transilvania Nord emite lunar facturi, iar serviciul contractat pentru distribuţia lor este chiar Poşta Română. De asemenea s-a mai precizat că nici facturile şi nici înştiinţările de debranşare nu sunt trimise cu mandat de primire.
Din spusele preşedintelui Asociaţiei pentu Protecţia Consumatorului Câmpia Turzii, se pare că angajaţii Poştei Române duc facturile până în scara blocului şi le pun la grămadă într-un loc, iar de acolo nu ajung întodeauna la cosumator.
Electrica Distribuţie Transilvania Nord a menţionat că asta nu este o scuză pentru neplata facturilor în contextul în care ei au birouri de relaţii cu clienţi sau oferă factura şi prin e-mail sau fax, chiar şi telefonic oferă informaţii legate de facturare.