ClujAzi

Fii informat!

Strategie 2015: Vitrina Advertising îşi extinde Departamentul PR

Vitrina Advertising, agenţie full-service naţională cu sediul la Cluj-Napoca şi reprezentanţă la Bucureşti, începe anul 2015 cu consolidarea şi dezvoltarea echipei de PR, care va avea atribuţii extinse în cadrul agenţiei.vitrina advertising

„Strategia noastră urmăreşte îndeaproape tendinţele pieţei, atât la nivel naţional, cât şi internaţional. Cererea din zona Relaţiilor Publice este tot mai mare, astfel că dezvoltarea Departamentul PR vine ca un pas firesc pentru menţinerea calităţii serviciilor Vitrina la cel mai înalt nivel”, a declarat Mihaela Rus, directorul general al Vitrina Advertising.

Prin intermediul Departamentului PR, Vitrina va oferi servicii integrate de Relaţii Publice şi BTL la nivel naţional, precum şi internaţional, prin intermediul AMIN – Advertising and Marketing International Network, reţea globală de agenţii de publicitate independente în care Vitrina Advertising reprezintă România. Înfiinţată în 1985, reţeaua AMIN cuprinde 36 de agenţii de pe 4 continente (Europa, America, Asia şi Africa) şi urmăreşte să promoveze know-how-ul local la nivel mondial şi să stimuleze parteneriatele internaţionale de afaceri între agenţii independente de publicitate.

Departamentul PR va fi condus de Raluca Crişan, profesionist cu 12 ani de experienţă în comunicare. Raluca şi-a început cariera profesională în presă, ca jurnalist pentru Clujeanul, Ziarul Clujeanului şi Evenimentul Zilei, iar din 2008 s-a specializat în Relaţii publice, unde a lucrat pentru agenţii de PR şi organizatori de evenimente. A fost implicată în proiecte de comunicare pentru Rombat, Asociaţia Berarii României, TIFF, TEDxCluj, Colours of Cluj, Electric Castle, Photo Romania Festival, Jazz in the Park, Târgul de Cariere etc. Este trainer autorizat şi doctorand în Sociologie. Raluca o înlocuieşte pe Laura Laurenţiu, care a decis să se dedice unor proiecte personale. Dezvoltarea Departamentului PR se va realiza organic, în prima parte a anului 2015.