Thomsons Online Benefits, unul dintre liderii de pe piața furnizorilor de software pentru pachete de beneficii pentru angajați, la nivel mondial, anunță lansareaunui program creativ de recrutarede tip centru de evaluare (Assessment Center) pe 13 martie. În urma acestuia, 10 dintre participanți vor deveni angajați în cadrul echipei Thomsons Cluj, în departamentul Helpdesk.
Andrei Pantelimon, General Manager Thomsons Online Benefits Cluj: „La Thomsons investim atât în membrii echipei, cât și în potențialii angajați. Acest centru de evaluare este, astfel, o modalitate creativă și eficientă prin care ne propunem săocupăm cele 10 poziții de Helpdesk din totalul de 20 de poziții disponibile în acest moment, dar și un proiect unic pentru Cluj-Napoca, deoarece va fi organizat în afara biroului. Ne dorim să îi expunem pe participanți la standarde internaționale de recrutare, dar în același timp să le oferim, pe parcursul zilei, o incursiune în experiența Thomsons Academy, prin traininguri pe teme variate, precum: diferențe interculturale, ascultare activă,comunicare în afaceri”.
Centrul de evaluare va fi susținut în limba engleză și va avea loc pe 13 martie într-o locație relaxantă din apropierea orașului Cluj-Napoca, pe parcursul unei zile. Participarea la acest centru se va face pe baza unei preselecții în urma căreia aproximativ 30 de candidați vor lua parte atât la interviuri de grup, cât și la interviuri individuale și traininguri cu scopul dezvoltării unor abilități specifice.
Candidatul ideal pentru pozițiile vizate de centrul de evaluare Thomsons Online Benefits ar trebui să aibă cunoștințe avansate de limba engleză, capacitatea de a ajuta clienții să găsească soluții potrivite,prin tact și empatie. Experiența anterioară a candidaților în relația cu clienții reprezintă un avantaj.
„Încă din 2012, când Thomsons a intrat pe piața din România, echipa s-a extins constant, astfel că la sfârșitul anului 2014 am dublat spațiul de birouri disponibil în Cluj-Napoca cu o investiție de peste un milion de lei. Anul acesta am întregit echipa de management locală odată cu angajarea Dianei Nicolae în poziția de Client Services Operations Manager. Diana vine cu peste opt ani de experiență în servicii clienți și management operațional și împreună cu ea ne propunem să ne creștem echipa de Helpdesk cu aproximativ 60% prin acest centru de evaluare” a adăugat Andrei Pantelimon, General Manager Thomsons Online Benefits Cluj.
Thomsons Online Benefits a deschis biroul din Cluj-Napoca în anul 2012, iar un an mai târziu, în iulie 2013, a inaugurat un centru global de pregătire, Thomsons Academy, în urma unei investiții de 450.000 de lire sterline (aproximativ 521.500 de euro). Thomsons Academy este singura bază de pregătire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj și Silicon Valley. De la inaugurarea Academiei, aproximativ 200 de angajați Thomsons au participat la sesiuni de pregătire în Cluj-Napoca, care au inclus cursuri despre propriul produs software, DARWIN, precum și cursuri de dezvoltare a abilităților interpersonale și a cunoștințelor tehnice specifice.
În prezent compania are peste 110 angajați în biroul din Cluj, iar începând cu anul 2014 are management local, o dată cu numirea lui Andrei Pantelimon în poziția de General Manager Thomsons Online Benefits Cluj-Napoca.