ClujAzi

Fii informat!

UNTOLD alături de Ursus Breweries lansează competiția internațională „SHOW YOU CAN” – pe tema reciclării

Organizatorii UNTOLD alături de Ursus Breweries lansează astăzi competiția
internațională „SHOW YOU CAN”, prin care cei creativi pot să propună o idee de instalații
funcționale, pe tema reutilizarii și reciclării. Cei interesați de acest subiect pot afla detalii
și se pot înscrie începând de astăzi, 15 martie până pe data de 25 martie, pe
untold.com/showyoucan.
Aplicanții au șansa de a-și vedea idea implementată, proiectul câștigător fiind
finanțat de către UNTOLD cu suma de 10.000 de euro (conform regulamentului
campaniei disponibil pe untold.com/showyoucan), urmând a fi expus în perimetrul
festivalului, timp de 4 zile. De asemenea, câștigătorul competiției va fi invitat la cea de-a
5 ediție a festivalului UNTOLD, având accesul, transportul și cazarea asigurate. În plus,
câștigătorul competiției, alături de următorii 4 finaliști vor petrece 5 zile la Bruxelles, într-
un internship în cadrul Comisiei pentru Mediu, Sănătate Publică și Siguranță Alimentară
din cadrul Parlamentului European.
Campania „SHOW YOU CAN” este rezultatul angajamentului anunțat de UNTOLD
în Parlamentul European, la Bruxelles, în iunie 2018, ce vizează informarea și
conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării deșeurilor, a economiei circulare și implicit
a colectării selective. Această campanie completează șirul de acțiuni începute de UNTOLD
și partenerii săi în 2018, cu privire la conștientizarea importanței reciclării și a impactului
asupra mediului înconjurător. Și în 2019, UNTOLD își continuă această misiune, urmând
ca până la ediția aniversară să fie implementate acțiuni menite să reducă prezența
plasticului în festival, dar și să ofere participanților modalități de colectare selectivă, pe
parcursul celor 4 zile de distracție.

“Ne bucurăm să lansăm alături de partenerii noștri acest frumos proiect care
vizează informarea și conștientizarea publicul tânăr asupra reciclării selective. Sperăm
să strângem cât mai multe idei, iar cele mai ambițioase să se regăsească în festival.”a
declarat Bogdan Buta, Director General UNTOLD

UNTOLD are alături unele dintre cele mai puternice companii din România, care
sunt pentru dezvoltarea modelului comun de bune practici. Susținerea pe care o oferă se
manifestă și dincolo de parteneriatul comercial, acțiunile de responsabilitate socială
reprezentând un pilon important în strategia comună de implementare a parteneriatului
pe termen lung. Ursus Breweries este unul dintre primii parteneri care s-a alăturat
acestei campanii, continuând seria de acțiuni realizate și în 2018.
"Ursus Breweries a fost prima companie care a adus reciclarea ambalajelor pe
harta UNTOLD, realizând activități dedicate colectării ambalajelor. Integrarea
colectării, reutilizării și reciclării în povestea noastră de la festival reprezintă un mesaj
din partea regelui berii către toți cei care pot contribui la protecția mediului
înconjurător.Pentru URSUS, dialogul cu iubitorii brandului se completează întotdeauna
cu idei creative, cunoaștere aprofundată, curiozitate, dorința de a schimba ceva în bine
și entuziasm. Ne implicăm în concursul inițiat de UNTOLD și Parlamentul European
pentru a facilita accesul celor care vor să protejeze mediul înconjurator la toate
acestea.” – a declarat Dragoș Constantinescu, Președinte Ursus Breweries.
Festivalul UNTOLD, ediția 2019 va avea loc în perioada 1-4 august, la Cluj-Napoca.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *